پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲

به دنبال کار ریشه‌ای در صنعت نفت هستیم/ معرفی ستاره‌های فوتبال ایران از آکادمی صنعت نفت؛ در آینده نزدیک


عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: به دنبال آن هستیم که در تیم فوتبال صنعت نفت کار ریشه‌ای انجام بدهیم‌.

حسن گله‌داری در حاشیه برپایی اردوی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار رصنا اظهار کرد: در تعطیلی موقت لیگ برتر ما هم بالطبع نیاز به برگزاری یک اردو داشتیم و با توجه به اینکه تمام امکانات در تهران مهیا بود تصمیم بر این شد که این اردو به مدت یک هفته در پایتخت باشد و ۳بازی تدارکاتی را نیز انجام بدهیم.
وی با تاکید بر اینکه در ابتدای لیگ هستیم و هنوز بسیاری از تیم‌ها جا نیفتاده‌اند و هر چه جلوتر برویم شرایط بهتر خواهد شد، ادامه داد: متاسفانه برخی از تیم‌ها قانون سقف قراردادها را رعایت نمی‌کنند و در این بین تیمهایی مثل صنعت نفت که قانونی با این مهم برخورد می‌کنند متضرر خواهند شد و مجموعه‌هایی که دارای مکنت و مال هستند در موضوع یارگیری بهتر عمل می‌کنند.
این عضو هیات مدیره موسسه صنعت نفت آبادان افزود: ما می‌خواهیم کار ریشه‌ای کنیم و بیشتر از سرمایه‌های استان استفاده می‌کنیم، مردم نیز به این درک رسیده‌اند و ما را حمایت می‌کنند و به خاطر این حمایت از ایشان خیلی سپاسگزاریم.
وی خاطرنشان کرد: هر چقدر جلوتر برویم به انسجام بیشتری خواهیم رسید و در وهله نخست به حفظ تیم در لیگ برتر و در ادامه به رتبه‌های بالاتر فکر می‌کنیم.
گله‌داری با بیان اینکه به داشته‌های امروزمان اتکا کرده و برای بهتر شدن تمرین و کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان عراقی به لحاظ ساختار روحی، اجتماعی و فرهنگی خیلی به منطقه ما نزدیک هستند و راحت‌تر از سایر بازیکنان خارجی امکان کار کردن با ایشان را داریم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت تیم‌های پایه صنعت نفت بیان کرد: امسال آکادمی‌مان را بسیار فعال کردیم و این نوید را می‌دهیم که تیم‌های پایه ما حرکت رو به رشدی داشته باشند و قطعا در آینده نزدیک ستاره‌هایی از این آکادمی به فوتبال ایران معرفی می‌شوند‌.
این پیشکسوت فوتبال آبادان عنوان کرد: از مسئولان وزارت نفت و خوزستان تقاضا داریم که تیمهای استان و بویژه صنعت نفت که هواداران بسیاری دارد را به حال خود رها نکنند و به صورت جدی پیگیر مباحث مالی این تیم باشند، به این خاطر که اگر فوتبال خوزستان آسیب ببیند به حتم تیم ملی نیز متضرر خواهد شد.
وی افزود: هواداران ما به صورت واقعی یار دوازدهم تیم صنعت نفت هستند و همه جا کنارمان بوده‌اند و از طرف مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تیم از همه آنها تشکر می‌کنم.

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

پیروزی با ارزش امیدهای صنعت نفت در انزلی

یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان