چهار شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

فیروزی:اشتباهات داوری تیم را وارد بحران کرد.

فیروزی:اشتباهات داوری تیم را وارد بحران کرد

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در سه بازی گذشته داوری امتیازات مهمی از صنعت نفت گرفت تا تیم وارد بحران شود.
به گزارش «رصنا» علیرضا فیروزی اظهار کرد: کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند که برای موفقیت تیمی در مسابقات ، علاوه بر کیفیت فنی و پتانسیل تیم ، شرایط روز مسابقه و شانس هم روی موفقیت یا عدم موفقیت تیم تاثیر گذار است .
وی بیان کرد:  یکی از موضوعات که می تواند بعنوان شانس موفقیت باشد موضوع اشتباهات داوری است که آیا اشتباهات داور به سود شما باشد یا به ضرر شما ؟ 
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای تیم صنعت نفت آبادان که با وجود تمام محدودیتهای مالی و غیره ، جمع آوری امتیاز در لیگ برتر خیلی دشوار و استرس زا و بسیار تحت فشار است ، بحث اشتباهات داوری در سه بازی اخیر و به تایید کارشناسان داوری خیلی آزار دهنده و ظالمانه بوده است .
وی افزود: جمله کلیشه ای معروف که اشتباهات داوری جزئی از بازی است و آنرا می بایست پذیرفت ما یعنی کادر مدیریتی و فنی نفت آبادان پذیرفته و هیچگونه هیاهو و جاروجنجال و فضای پرتنشی را چه کنار زمین و هنگام مسابقه و چه پس از آن و در کنفرانس ها و مصاحبه ها و فضای رسانه ای و مجازی ، بوجود نیاورده ایم .
وی با انتقاد از نحوه داوری ها در سه بازی گذشته تیم صنعت نفت گفت: آیا نتایج سه بازی اخیر را با پذیرفتن اشتباهات داوری می توان جبران نمود، آیا  برای هواداران ما که نگران نتایج تیم خودشان هستند می تواند قانع کننده باشد ؟ 
فیروزی با اشاره به سه اشتباه مرکبار تیم های داوری در سه بازی گذشته صنعت نفت گفت: آن اشتباه  داوری بازی پرسپولیس و سپس پنالتی کذایی با نفت مسجد سلیمان و آخری گل افساید تراکتورسازی 
حداقل ۲ تا ۳ امتیاز را می توانست برای ما داشته و شرایط تیم را به سمت بحران سوق ننماید که متاسفانه با اشتباهات داوری این امتیازها ضایع گردید . 
فیروزی گفت: حالا مجموعه تیمی ما علاوه بر تحت فشار قرار گرفتن زیر بار انتظارات هواداران ، تحت فشار اوضاع بحرانی بوجود آمده بر اثر ضایع شدن امتیازات هستند و این کار مجموعه مدیریت تیم را خیلی دشوار و طاقت فرسا مینماید . 
وی اظهار کرد: از سازمان لیگ و کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تقاضا داریم اکنون تیم هایی مانند صنعت نفت آبادان که نمی توانند رقابت منصفانه و یکسانی را برای کسب جایگاه در مسابقات با سایر تیم های متمول داشته باشند حداقل در زمینه قضاوت و عدالت و داوری شرایط بهتری را دارا باشند و با نظارت خوب و برخورد خوب ، اشتباهات داوران را به ضرر تیم های مستضعف به حداقل برساند تا در آینده شاهد لیگی پویا و رقابتی و هیجان انگیز باشیم .

تجلیل از عکاس افتخار آفرین آبادانی در اردوی طلایی پوشان

تجلیل از عکاس افتخار آفرین آبادانی در اردوی طلایی پوشان

دو شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان