یک شنبه ۷ آذر ۱۴۰۰

تایید افزایش اعتبار خارج از شمول برای کمک به نفتی های آبادان

تایید افزایش اعتبار خارج از شمول برای کمک به نفتی های آبادان

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، از تائید افزایش اعتبار خارج از شمول برای کمک به تیم صنعت نفت آبادان خبر داد.
به گزارش رصنا (روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)، جلیل مختار اظهار کرد: در پی ارسال نامه ای از سوی شرکت ملی پالایش و پخش کشور به سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر افزایش اعتبارات خارج از شمول در سال ۱۴۰۰، برای کمک به توسعه ورزش همگانی در استان خوزستان و به ویژه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛ در نشستی که هفته گذشته با مدیرکل انرژی سازان برنامه و بودجه داشتم، وی این موضوع را مورد تائید و با انجام آن موافقت قرار دارد.
وی افزود: پس از دریافت تائیدیه از سوی مدیرکل انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور، نامه ی مربوطه به معاونت تلفیق سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به منظور نهایی شدن موضوع، امروز مسئله را از طریق معاونت تلفیق سازمان برنامه و بودجه دنبال می کنم تا ابلاغیه ی پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به صورت خارج از شمول به شرکت ملی پالایش و پخش ارسال شود.
مختار؛ یادآور شد: رديف خارج از شمول تنها برای اعتبار ۱۵ ميليارد تومانی در نظر گرفته شده که بر اساس آن اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان اجازه ی برداشت و پرداخت مبلغ یاد شده به تیم صنعت نفت را پیدا می کند.

تجلیل از عکاس افتخار آفرین آبادانی در اردوی طلایی پوشان

تجلیل از عکاس افتخار آفرین آبادانی در اردوی طلایی پوشان

دو شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان