چهار شنبه ۳ آذر ۱۴۰۰

حمایت تمام قد از تیم صنعت نفت آبادان

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی عنوان کرد:
حمایت تمام قد از تیم صنعت نفت آبادان

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی بر حمایت تمام قد واحد متبوعه اش تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد.
به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)؛ سعید محمد که عصر امروز با همراهی  شهاب الدین عزیزی رئیس فدراسیون فوتبال در هتل استقلال تهران محل اسکان تیم صنعت نفت حضور پیدا کرد، در جمع طلایی پوشان اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان تیمی ریشه دار و از سرمایه های ورزشی کشور به شمار می رود و بایستی بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
وی با اشاره به بی مهری هایی که در سال گذشته به این تیم شد، افزود: منطقه آزاد تمام تلاش خود را در جهت حمایت از این تیم در رسیدن به جایگاه اصلی اش به کار می برد هرچند که مسئولیت اصلی تیم با منطقه آزاد نیست و ما به عنوان یک حامی این کار را به انجام می رسانیم.
وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و با همراهی رئیس فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت واعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت حاضر شدیم و ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در بازی پیش رو، در جهت یافتن راهکار مناسب برای برون رفت تیم از وضعیت کنونی (مشکل مالی) بحث و تبادل نظر کردیم.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با ابراز امیدواری از بهبود وضعیت تیم در جدول لیگ برتر، یادآور شد: به طور حتم با کمک هایی که به تیم صنعت نفت خواهیم داشت و انگیزه ی بسیار بالایی که در میان بازیکنان دیدیم، برزیل ایران وضعیت خیلی خوبی پیدا کند.
محمد؛ ضمن تاکید بر اینکه اروندنشینان حق بزرگی به گردن ما دارند؛ گفت: به رغم وجود برخی مشکلات ناشی از عدم تعیین تکلیف مسئولان دارای امضای مجاز در سازمان منطقه آزاد اروند؛ اما بخش نخست کمک مالی مان به میزان 10 میلیارد تومان را دو هفته پیش انجام دادیم و به همین بسنده نمی کنیم و حمایت های بعدی را نیز از این تیم خواهیم داشت.
وی با اشاره به مصوبه ی مجلس مبنی بر عدم امکان حمایت وزارت نفت از تیمهای نفتی افزود: در تلاشیم تا این مشکل را از طریق راههای قانونی دنبال و حل و فصل کنیم.
گفتنی است؛ حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و رئیس فدراسیون فوتبال در جمع طلایی پوشان، پیرو پیگیریهای مهندس جهانگیر کی شمس مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت در جهت برطرف نمون مشکلات طلایی پوشان منطقه آزاد اروند انجام شد که در این دیدار مشکلات مبتلابه تیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

عباس هاشم پور، سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان شد.

عباس هاشم پور، سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان شد.

دو شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان