دو شنبه ۱ آذر ۱۴۰۰

برگزاری مسابقات فوتبال رده های سنی باشگاههای آبادان + قرعه کشی

 

رئیس هیات فوتبال آبادان گفت: کار ثبت نام از تیم های باشگاهی آبادان در رده های مختلف سنی به جهت شرکت در مسابقات تعیین تیم برتر برای حضور در مسابقات استانی آغاز شد.
به گزارش رصنا(روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان)؛ مظفر شاملی با اشاره به تعطیلی هرگونه فعالیت ورزشی در دو سال گذشته به سبب شرایط ناشی از اپیدمی کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونای شهرستان، اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط یاد شده، اقدام به دعوت از تیم های باشگاهی آبادان جهت ثبت قرارداد برای حضور در مسابقات بین باشگاهی و تعیین تیم برتر در رده های سنی ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ برای شرکت در مسابقات سال آینده ی استان خوزستان کردیم.
وی افزود: ۱۶ تیم از ۲۰ تیم حاضر در جلسه ی قرعه کشی و هماهنگی برگزاری این مسابقات، آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کردند.
رئیس هیات فوتبال آبادان با اشاره به فعالیت ۴۲ تیم فوتبالی در رده های مختلف در آبادان، تصریح کرد: از امسال مسابقات به صورت رده به رده و متوالی انجام می شود و ما نیز پیرو مقررات و دستورالعمل صادره از سوی فدراسیون و سازمان لیگ کارها را از پیش می بریم.
شاملی؛ یادآور شد: هماهنگی های لازم برای برگزاری این مسابقات در تعامل با باشگاه داران انجام شد.
وی با بیان اینکه مهلت تهیه ی اسناد، مدارک و قرارداد بازیکنان با باشگاه (رده ۱۵ سال)، تا سوم آذرماه امسال تعیین شده است، گفت: آغاز بازیها به احتمال زیاد از دهم و یا پانزدهم آذرماه خواهد بود.
وی افزود: تاکنون ۶ باشگاه مدارک مورد نیاز را به ما ارائه کرده اند و روند دریافت مدارک تا سوم آذرماه ادامه دارد. در ماه های بعد به ترتیب مدارک مربوط به ۱۶ ساله ها و ۱۷ ساله ها دریافت می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات برای استعداد یابی و رشد بازیکنان و ارزیابی کارکرد باشگاهها برگزار می شود؛ اظهار کرد: تیمهای قهرمان در رده های سنی مختلف؛ سال آینده در مسابقات استانی شرکت می کنند.

معرفی کادر فنی و مدیر تیم نفت آبادان

معرفی کادر فنی و مدیر تیم نفت آبادان

چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
موسسه فرهنگی ورزشی

صنعت نفت آبادان